Folllow the Rainbow

Folllow the Rainbow

luni, 25 mai 2015

Intalniri memorabile

La premiera filmului "Doar cu buletinul la Paris", o reintalnire cu Mircea Albulescu, dupa 16 ani de cand l-am avut invitat la Trupa DP2 si am vrut "sa-i sarut... o poezie". :)))
Povestea intreaga am spus-o in interviul dat anul trecut pt eva.ro
Evident, nici dupa 16 ani personalitatea sa nu inceteaza sa ma intimideze :) Reactia de caprioara fiind deja constientizata si marturisita(intelegeti ce vreau sa spun, cred :)). Iar Mircea Albulescu, la fel ca acum multi ani, mi-a raspuns: "draga mea, bucura-te de fiecare clipa a tineretii si, daca simti sa fii caprioara, fii!".
Mai sus, in partea stanga, Mircea Bunescu, director al televiziunii Alpha Tv la care prezentam stiri in 2004, inainte sa ma mut in Realitatea Tv, a fost necesar sa-mi spuna doar atat pe atunci: "Fii mai mandra de tine, cunoaste-ti valoarea!". Si sper ca am inteles ce imi sugera. :)
Si uite asa, usor-usor, se contureaza, se intelege mai bine si se transforma un om. Prin intalniri memorabile si vorbe simple, cu duh si la obiect :)




Niciun comentariu: